03 June 2009

Bowling

Hari ahad lepas, saya bawa adik2 pergi main bowling...3/6 birthday adik bongsu saya, so ni kira mcm birthday celebration la...kami main di Alamanda, Putrajaya...


Saya sampai dalam pukul 8.30pm...ramai betul orang time ni...so kena tunggu...


Naufal leka tgk org main bowling sampai melopong mulut...hihi...dulu saya pernah bawa naufal main bowling, tapi time tu naufal still baby...so dia tak faham...now naufal sgt excited & sibuk nak main juga...nanti dulu ye naufal...tunggu dah 2 tahun nanti k...

Focus2...hehe...asben saya memang aktif main bowling sejak dulu lagi...time berchenta dulu saya selalu jadi peneman setia klau asben masuk tournament...

Hmm...gaya je lebih...tapi points 100 je...haha...alasan asben...lama tak main & size lubang bola dia tu dah tak ngam dgn jari skrg...hehe...alasannnnn...

Ni my sister, ifa...satu2nya adik perempuan saya...tgh berjinak2 dgn arena perbowlingan...

Ni my younger bro, anwar...

Ni dia birthday boy, azfar...si bongsu in my family...nangis ni klau shalin tengok gaya dia...hehe...

Adik saya ni naufal panggil mummy...mcm mak org dah kan gaya dia...hihi...

Mak tok yang dipaksa jaga naufal...hehe...nasib baik mak saya ada coz naufal tak nak duduk diam..asyik nak berlari masuk kat lane...

Berdua je ke??? Hihi...klau naufal nampak ni, sure dia dah menyelit kat tengah2...Jgn risau ye naufal, mama & babah tak buat pape pun...hikssss...

TTFN...

No comments: