10 April 2009

True Spa

Asben saya got invitation dari True Fitness utk 15 days free-trial for two kat gym dorang, so bleh guna apa je kt gym tu for 15 days & juga one complimentary back massage kat True Spa for two jugak...True Fitness tu saya tak kisah la klau asben saya pegi, tapi True Spa tu agak merisaukan la utk saya lepaskan asben saya dgn si tukang urut berdua je dlm bilik...hehe...nasib baik la agen call saya utk fix time for the spa, dan agen tu tanye saya...puan dgn asben ke nanti utk spa treatment tu, definitely saya kata, no...juz me...hihihi...uishhh...a big no no for me ok...i'll never let any women to touch my husband...saya rasa org lain pun tak suka asben disentuh wanita lain...betul tak?

So, ahad lepas saya pun pegi True Spa...hmm...ok, malam sabtu tu, badan saya sakit sgt sbb sepanjang hari sabtu saya mendobi rumah...(bleh ke guna word mendobi rumah? halal je la ek...hehehe...) Kiranye mmg saya sgt perlukan treatment ni...dapat urut satu badan lagi best kan...tapi back massage ni pun dah kira ok, alhamdulillah...Spa yg saya pergi ni kat Jaya 33 Building, PJ...



Naik je lift sampai level 4...pastu nanti nampak signboard ni...


Sampai2 je, dorang minta saya tunggu sini jap...menarik jugak la spa ni...tak lama lepas tu saya dijemput masuk dalam bilik untuk back massage...dalam setengah jam kot treatment tu...fuhh...best sgt...hilang terus sakit2 badan saya ni...rasa macam nak minta dia urut satu badan plak...hehe...hmm...pasni kalau perlukan treatment camni, saya nak pergi sini lagi la...


Lepas abis tu, rasa lapar pulak...asben ajak makan A&W kat PJ...so kami ke sana...masa tu naufal tengah demam, so dia bad mood je...so asben kata makan dalam kereta je la camtu...saya pun ok je la....saya ingatkan asben nak pergi beli kat dalam A&W tu pastu makan dalam kereta...rupanye juz parking kat space yang mmg dah allocated untuk customer yg nak makan dalam kereta je...then, staf A&W datang bawa menu, so kita pilih je menu yg berkenan di hati...pastu dorang hantar pakai tray cam biasa, tapi tray tu bleh sangkut kt tepi tingkap kereta...ok, nampak tak signboard kat bawah ni...so klau nak makan dalam kereta je, park sini ye...tapi, cam pelik kan, klau nak makan situ, nape tak masuk dalam je...ok, mana la tau kan...masa sampai situ baru perasan kita pakai selipar lain sebelah ke...(haha...bleh pakai ke reason ni)...so mesti malu nak turun jumpa orang kan, so makan je la dalam keta...ataupun malas nanti kat dalam tu kena queue la apa la kan, so guna je la car service ni...hehe...siyes saya baru tau ada service camni...jakun jap...hiksss..asben kata sistem camni byk kat oversea...yela, mat salleh ni kan suka privacy, sambil makan sambil nak ehem2(korang tau kan ehem2 ni apa? :P)...so kena la makan dalam kereta kan...hihi....



Car service is available from 12pm til 12am ye...

Tray yang sangkut kat tingkap tu takde plak, org lain tgh guna....so saya dapat tray biasa tu je la...tak kisahla kan, bukannye nak makan tray pun...hihi...

TTFN...

1 comment:

masyareta said...

jaya 33, pj??? dekat sgt dah tuh ngan opis masya ihihihih